Isnin, Julai 12, 2010

Mesyuarat Persidangan PU3 UMNO SUBANG

Pendaftaran perwakilan pu3 bermula
Senyuman pu3 subang
Bersama Ketua Bahagian, Ketua Pu3 Selangor dan wakil bahagian
Sebahagian dr pengerakan pu3 umno subang

Menyanyikan lagu Negaraku dan Lagu Umno dgn penuh semangat
Ucapan Aluan dr Ketua Pu3 Umno bhgn Subang

Gelombang pink
Ketua Pu3 bersama Ket Pu3 Caw Gajah Perdana- ahli caw pu3 yang terbanyak
TAHNIAH ZURA!
Cenderahati utk Timb Ketua Umno Bahagian, Datok Megat
MAKAN TIME!

Akhirnya tanggal 3 Julai 2010 bertempat di SEGi University College, Kota Damansara Persidangan Puteri UMNO Bahagian Subang telah berlangsung dengan jayanya. Setiap tahun amanah utk melaksanakan mesyuarat Persidangan akan dilaksanakan dgn penuh rasa tanggungjawab dan hormat.Dengan dirasmikan oleh Ybhg Puan Suhaila M Zin, Ketua Puteri UMNO Selangor. Terima kasih kak sue and the team kerna sudi dtg ke persidangan kami yg serba sederhana ini.

Persidangan tersebut telah selamat dirasmikan pada jam 4.00 ptg oleh kak sue dan turut hadir bersama adalah Naib Ketua Wanita Subang, Pn Che Yah Sulong, Timb Ketua Bahagian Ybhg Datuk Megat Firdouz dan Naib Ketua Bahagian, En Abd Raof Dato' Abdullah..

Menurut kata Pn Herni Azura, Ketua Puteri UMNO Bahagian Subang 'perjuangan kita belum selesai, banyak kerja dan tingkatkan usaha demi memenangi hati pengundi muda agar menyokong BN' malah menurut kata Ketua Puteri UMNO Bahagian Subang bagi menyemarakkan lagi wadah perjuangan puteri mengalakkan semua ketua2 pu3 cawangan dan ahli2 pu3 subang agar menambah keahlian dengan 1Puteri 1Ahli..

Ini merupakan perjuangan agenda bangsa,agama dan tanahair yang perlu diambil serius bagi semua golongan muda yang masih kabur dan tidak jelas tentang kepentingan mendaftar pengundi. Sesuatu perjuangan perlukan sedikit pengorbanan bagi menentukan kemenangan penting bagi Parti dan rakyat khususnya, ujar beliau lagi.

Syukur alhamdullilah Persidangan Pu3 Umno Bahagian Subang berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang gangguan dan kekecohan. Persidangan berakhir pada jam 6.30 ptg..


-Mcm Ketua pu3 selangor cakap, persidangan umno mcm Hari Raya...memang betul meriah, dpt kumpulkan pu3 subang dan yang penting gelombang pink kelassss. Apa2 pun yg utama pengisian dan intipati persidangan kali ini.....HIDUP PU3 SUBANG!

GENERASI WANITA PRIHATIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan