Selasa, Disember 29, 2009

Kekejaman Pakatan Rakyat Dan MBPJ merobohkan Dewan Rakyat Kota Damansara

Semalam 28hb Dec 2009 (Isnin) Dewan Gugusan Melati, Kota Damansara telah dirobohkan oleh MBPJ atas aduan seorang penduduk yang tidak berpuas hati berkenaan pembinaan dewan tersebut..

Dewan Gugusan Melati telah dibina dan digunakan oleh penduduk disitu selama 5 tahun dgn melakukan pelbagai aktiviti penduduk dan didewan itu jugalah tempat anak-anak penduduk gugusan melati belajar membaca Al-Quran dan Iqra.. akhirnya disebabkan irihati dan sakit hati seorang penduduk dewan tersebut telah menyembah bumi dengan kerangkusan MBPJ merobohkan dewan tersebut semalam...

Hari ini 29hb Dec 2009 (Selasa) 30 org kanak-kanak telah mengaji di bawah runtuhan bangunan yg telah dirobohkan oleh MBPJ semalam...Kenapa begitu zalim pihak MBPJ melakukan sebegitu.. tempat tersebut digunakan bukan utk melakukan maksiat tetapi tempat utk anak-anak penduduk menimba ilmu agama...Jadi siapa yg harus dipersalahkan?? dan apa tindakan MB Selangor berkenaan perkara ini???

Dan dimanakah Dr Nasir Adun Kota Damansara?? takkan hanya mendiamkan diri... kata nak membela hak rakyat tp hak rakyat diketepikan.. inilah dasar pembangkang sebenarnya... penipu rakyat...

Location: Gugusan Melati, KOta Damansara

















2 ulasan:

  1. ini adalah satu lagi kekejaman Pakatan Rakyat, sanggup merobohkan tpt budak2 melayu kita utk mendalami ajaran Islam. Nampak sangat Pakatan Rakyat tidak ambil peduli sensitiviti org Islam..
    Klalau dah sekali buat mesti nak roboh lagi!Hampeh punya PKR!!!

    BalasPadam
  2. kah...kah...kah...import dari mane budak2 ni?
    da x de modal lg ke? umno dulu, kini dan selamanya haprak...

    BalasPadam